اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

عبدالله عبدالله: اگر انتخابات سالم برگزار شود؛ همه نتیجه را قبول خواهند داشت

دکتر عبدالله عبدالله در مراسمی که به مناسب زادروز پیامبر مهربانی در کابل برگزار شد، اظهارداشت: مردم باید هوشیار باشند و با انتخاب بهترین کاندیداها به صورت پرشور در پای صندوق های رأی حاضر شوند.

مراسم جشن میلاد حضرت رسول و امام جعفر صادق(ع) از سوی حزب اقتدار ملی افغانستان باحضور جمع کثیری از مردم مسلمان و خداجوی شهر کابل گرامی برگزار شده بود.
این کاندیدای ریاست جمهوری با اشاره به دوران کودکی، جوانی، بعثت وهجرت حضرت رسول اکرم، خاطرنشان کرد: تمام لحظات زندگی آن حضرت برای ما سرمشق و الگو است و ما باید در تمامی عرصه های زندگی خودمان در معاملات، ارتباط با مردم و نوع برخورد با پیروان سایر ادیان آن حضرت را الگوی خود قرار داده و به ایشان تاسی نماییم.
وی کسانی را که دست به حملات انتحاری می زنند وحتی اماکن مقدس مسلمانان را منفجر می کنند، آلت دست بیگانگان خوانده وبرداشت شان را از اسلام، نادرست خواند.
عبدالله گفت: علما و روشنفکران باید مردم را با روح اسلام آشنا سازندتا آنان شکار متعصبان نشوند.
دکتر سید علی کاظمی رهبر حزب اقتدار ملی و حاج محمد محقق معاون دوم دکتر عبدالله در انتخابات پیش رو نیز هرکدام در سخنانی به ابعاد مختلف شخصیت پیامبر اشاره کردند.
آقای کاظمی گزارش اخیر کمیسیون مستقل انتخابات و ارگان های امنیتی را در مورد مناطق ناامن که احتمال عدم برگزاری انتخابات در آنجا می رود، نادرست خوانده و از دولت خواستند در این باره تجدید نظر نماید.
وی تأکید کرد: بسته نگهداشتن سایت ها در بعضی از این مناطق عمدی است و احتمال مهندسی شدن انتخابات می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.