اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

آمریکا بزرگترین زندان جهان است

اداره حسابرسی آمریکا اعلام کرد جمعیت زندانیان در آمریکا به دو میلیون و 300 هزار نفر رسیده و نگهداری زندانیان سالانه بیش از هفت میلیارد دالر برای دولت این کشور هزینه در بر داشته است.
ادامه مطلب ...

پیام رییس اجرایی به مناسبت روز پناهنده

بسم الله الرحمان الرحیم 30 جوزا مصادف است با روزجهانی مهاجرت و یاد کرد از رنج و درد ده ها میلیون انسانی که به صورت پناهنده در جهان آواره و بی خانمان گردیده اند.
ادامه مطلب ...

زمان کار اعضای مجلس تمدید شد

با تاسی از احکام صریح و روح قانون اساسی مبنی بر فعالیت مستمر قوای ثلاثه، تداوم قانون ‌گذاری و اعمال حاکمیت از سوی نهادهای سیاسی تعریف شده در آن و با توجه به مشکلات تکنیکی و مالی که باعث تاخیر در برگزاری انتخابات شد، با درنظرداشت ضرورت اصلاحات لازم در نظام انتخاباتی کشور، با توجه به تهدیدهای جدی و حاد امنیتی که برگزاری انتخابات را با موانع زیادی روبرو نموده است، مراتب آتی به اطلاع ملت شریف و مومن افغانستان رسانده می‌شود.
ادامه مطلب ...

تنها طی سال ۲۰۱۴، ۶۰ میلیون انسان مهاجر شدند

کمیساریای عالی سازمان ملل می گوید: طی منازعات اخیری که در جهان رخ داده است؛ نزدیک به ۶۰ میلیون انسان در سراسر جهان آواره شده اند.
ادامه مطلب ...

داعش، گام های ابتدایی حیات خود را در افغانستان برمی دارد

پنتاگون مدعی شده که داعش به شدت تلاش می کند تا راههای گسترش نفوذ خود در افغانستان را هموار کرده و از ترفندهای خاصی برای سربازگیری در این کشور استفاده می کند.
ادامه مطلب ...