اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

اتحادیه اروپا ارسال سلاح به مصر را متوقف کرد

اتحادیه اروپا ارسال سلاح هایی که می تواند علیه غیر نظامیان استفاده شود را به مصر متوقف کرد، این تصمیم در نشست فوق العاده ای که اتحادیه اروپا در مورد اوضاع مصر در روز چهارشنبه در بروکسل برگزار کرد گرفته شده است.
ادامه مطلب ...

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا : آزادی مبارک مساله داخلی مصر و قانونی است

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حکم آزادی حسنی مبارک، در نشست خبری گفت: فکر می کنم خیلی در این باره سخن گفتم... ما گفته ایم که آنچه که به مبارک مربوط می شود، مساله داخلی مصر و قانونی است.
ادامه مطلب ...

تعلیق مذاکرات دهلی‌نو- اسلام‌آباد/ پاکستان دیپلمات هندی را فراخواند

با ادامه درگیری‌ها در مرز هند و پاکستان، دهلی‌نو هر نوع مذاکره با مقامات پاکستانی را تا پایان ماه سپتامبر به حالت تعلیق درآورد و وزارت خارجه پاکستان نیز مقام سفارت هند را فراخواند.
ادامه مطلب ...

سفیر افغانستان در پاکستان: سفر هفته آینده کرزی در بهبود روابط با اسلام آباد موثر است

«عمر داووزی» با ارزیابی مثبت سفر کرزی به پاکستان، افزود: شرکت علمای پاکستان در نشست علمای جهان در کابل، فراهم آوری گفت‌وگوی شورای عالی صلح با طالبان در پاکستان و رهایی شماری از زندانیان طالب از زندان های پاکستان از اهداف این سفر است.
ادامه مطلب ...

پاکستان و تایلند با یکدیگر همکاری دفاعی می‌کنند

در پایان سفر دو روزه نخست‌وزیر تایلند به اسلام‌آباد، 2 کشور درباه تقویت مناسبات دفاعی و امنیتی با یکدیگر به توافق رسیدند.
ادامه مطلب ...