اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

فابیوس: هدف از سفر به خاورمیانه اجرای آتش‌بس دائمی بین اسراییل و فلسطین بود

وزیر امورخارجه فرانسه در مصاحبه‌ای مطبوعاتی هدف از سفر خود به خاورمیانه را اجرای آتش‌بس دائمی بین اسراییل و فلسطین دانست.

"لوران فابیوس" وزیر امورخارجه فرانسه در مصاحبه با روزنامه عکاظ چاپ عربستان با تاکید بر اینکه سفر من به خاورمیانه با هدف کمک به تلاش‌ها برای تحقق فوری آتش‌بس و کاهش خشونت‌ها در باریکه غزه صورت پذیرفته است، گفت: از اهداف دیگر این سفر حمایت از اجرای آتش‌بس دائمی بین اسراییل و فلسطین و از سرگیری مذاکرات بین طرفین برای دستیابی به توافق سیاسی و پایان دادن به درگیری‌هاست.


این در حالی است که شب گذشته "لوران فابیوس" وزیر امورخارجه فرانسه، پس از دیدار خود با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: تلاش ها برای برقراری آتش بس در غزه شکست خورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.