اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

جان کری: ما از حق اسرائیل برای دفاع از خودش حمایت می‌کنیم

"جان کری"‌ وزیر امورخارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوزبار دیگر از اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه حمایت کرد.

به نقل از فاکس نیوز، وزیر امورخارجه آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز درباره تحولات اخیر غزه گفت :" وضع پیش آمده بسیار بسیار دشوار است. کاملا واضح است که این وضع بسیار دشوار است. وقتی عده ای از تونل (تونل‌های حماس) بیرون می آیند، شما حق دارید بروید و آن‌ها را  از بین ببرید . ما کاملا از این کار حمایت می کنیم."


وی در ادامه گفت: "ما از حق اسرائیل برای دفاع از خودش حمایت می‌کنیم و همچنان بر این حمایت تاکید می کنیم. حماس این روند شلیک راکت‌ها را پس از آن شروع کرد که اسرائیل تلاش می کرد 3 جوان کشته شده اسرائیلی را پیدا کند. این اقدام خجالت‌آور بود.  وضع دشواری پیش آمد. انجام دادن چنین کاری آسان نیست. ما به وضوح به این اتفاق واکنش نشان دادیم. ما به کودکان و غیرنظامیان احترام می گذاریم. اما جنگ سخت است. من به صراحت این سخن را بیان کرده ام و بار دیگر همین سخن را می گویم."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.