اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

بیست‌وپنجمین انگلیسی عضو داعش در سوریه کشته شد

با کشته‌شدن یکی دیگر از تروریست‌های انگلیسی در سوریه، شمار انگلیسی‌های کشته‌شده عضو داعش، به ۲۵ تن رسید.

 یک تروریست انگلیسی عضو داعش در حملات هوایی آمریکا در کوبانی کشته و یک تروریست انگلیسی دیگر زخمی شد.

روزنامه «تایمز» روز چهارشنبه (امروز) نوشت «مامونور رُشید» جوان 24 ساله اهل پورتسموث انگلیس، اولین انگلیسی عضو داعش است که در مرز ترکیه و سوریه کشته شده است.

طبق آمار «مرکز مطالعات افراطی گری و خشونت سیاسی دانشگاه کینگز» انگلیس، مرگ رُشید شمار تروریست‌‌های انگلیسی کشته‌شده عضو داعش را به 25 نفر افزایش داد.

گروهک تروریستی داعش که در سال‌های اخیر به کشتار علیه مردم و دولت سوریه در خاک این کشور حضور داشت با ورود به عراق در سه ماه گذشته به قتل و کشتار غیرانسانی علیه مردم عراق از تمامی ادیان و قومیت‌ها پرداخته‌است. گروهک تروریستی داعش که شاخه‌ای از تکفیری‌های افراطی است، از کشورهای مختلف جهان من جمله کشورهای اروپایی عضو دارد که در سوریه و عراق به کشتار مردم بیگناه مشغولند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.