اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

اوباما: از صحبت درباره ترامپ خسته شده‌ام

رئیس‌جمهور آمریکا با حضور در جلسه جمع‌آوری کمک مالی برای حزب دموکرات از کلینتون حمایت کرد و خواستار جدی گرفتن مبارزه انتخاباتی تا روز آخر شد.

 به نقل از پایگاه اینترنتی «ای‌بی‌سی نیوز،» باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا که در حال گذراندن تعطیلات تابستانی در «مارتاز وینه‌یارد» است، در جلسه کمیته ملی دموکرات که برای جمع‌آوری کمک مالی در این جزیره تشکیل شده بود، شرکت کرد. او در جلسه مذکور در یک سخنرانی غیررسمی، حمایت سرسختانه خود را از هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات، اعلام کرد و به نوعی به تخریب دونالد ترامپ، نامزد حزب رقیب، پرداخت.

او گفت: صادقانه بگویم از صحبت کردن درباره رقیب کلینتون خسته شده‌ام. دلیلی وجود ندارد که من بخواهم علیه او صحبت کنم؛ زیرا او در هر سخنرانی خود به گونه‌ای این کار را انجام می‌دهد.

با این وجود رئیس‌جمهور آمریکا به دموکرات‌ها هشدار داد به نتایج مثبت نظرسنجی‌ها به نفع خود مغرور نشوند و بدانند هنوز برای قضاوت زود است. او گفت: اگر تا روز پس از انتخابات مسئله را جدی نگیریم و از آن نترسیم، مرتکب اشتباه بزرگی شده‌ایم.

اوباما در ادامه در حالی که فریاد حمایت از کلینتون سر داد، درباره مخدوش شدن شهرت وی سخن گفت و از دموکرات‌ها خواست همچنان به مبارزه ادامه دهند.

وی در این خصوص گفت: ما همچنان باید در مقابل مبارزه منفی و بی‌امان او (ترامپ) علیه کلینتون بایستیم؛ زیرا تبلیغات منفی او حتی روی افکار افرادی که قصد رأی دادن به کلینتون را دارند نیز اثر منفی گذاشته است. بنابراین باید در 80 روز باقی‌مانده که زمان زیادی هم نیست به مبارزه تهاجمی خود ادامه دهیم.

جلسه مذکور در یک منزل شخصی در شهر «شیلمارک» این جزیره برگزار شد. حدود 60 نفر در آن شرکت داشتند که هر یک برای کمک به حزب دموکرات 10 هزار دلار پرداخت کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.