اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

اخبار برتر از افغانستان

افغانستان کشور من است کشور آرزوهای من برای آرامش و آسایش آن

دانش: تخریب دولت به نفع مردم نیست

سرور دانش در مراسم تجلیل از هفته شهید گفت: در حال حاضر برخی با توهین به رجال کشور به جنگ روانی علیه مردم دامن می زنند در حالی که این نوع برخوردها به نفع دشمن است.

مراسم تجلیل از هفته شهید هم اکنون در ارگ ریاست جمهوری با حضور رئیس جمهور، عبدالله عبدالله و مقامات بلند پایه دولتی در جریان است.
«سرور دانش»، معاون دوم ریاست جمهوری که اولین سخنران این مراسم بود در ابتدای سخنان خود، یاد و خاطره شهدای افغانستان را گرامی داشت و از مقام آنان تجلیل به عمل آورد.
وی اظهار داشت: هیچکس نباید به شهدا رنگ و بوی قومی و مذهبی بدهد؛ شهادت فارغ از قوم و مذهب یک جریان ملی است و تاریخ و فرهنگ ملت ما پر از این رویدادها است.
معاون دوم رئیس جمهور گفت: اگر به چهار دهه پیشین نگاهی بیفکنیم می بینیم که افغانستان دارای سه مرحله اساسی است: دوران جهاد، دوران مقاومت و دوره کنونی. وی افزود: معمولا ما از شهدای دو دوره اخیر تجلیل می کنیم اما کمتر از شهدای دوران جهاد تجلیل به عمل می آوریم.
سرور دانش عنوان کرد: تجلیل واقعی از شهدا تحقق خواسته های شهدا یعنی وحدت، برابری و حفظ استقلال و حاکمیت ملی است.
معاون دوم ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر برخی افراد بدون اینکه منافع ملی را در نظر بگیرند به راحتی آب به اسیاب دشمن می ریزند و با توهین به رجال کشور به جنگ روانی علیه مردم دامن می زنند در حالی که این نوع برخوردها به نفع دشمن است.
وی افزود: دلسوزی برای کشور به معنای تخریب دولت نیست و دولت نیز مشغول تلاش برای امنیت و پشتیبانی از قوای مسلح کشور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.